OFERTA

Obsługa zwiedzającego i szatni
Profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników sprawiają, że zwiedzający z chęcią wracają do odwiedzanych instytucji, oceniając je jako bardzo przyjazne.

Obsługa recepcji
Obsługujemy sprzedaż biletów na stanowiskach instytucji lub kasach wyposażonych kompleksowo przez nas.

Obsługa księgarni i sklepików
Obsługujemy księgarnie muzealne w pełnym zakresie, odpowiadamy za produkcję gadżetów i upominków związanych z dostępną w muzeum aktualną ofertą.
O nas
Do naszego zespołu należą animatorzy, edukatorzy, osoby z doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta. Sposób i formę obsługi dopasowujemy do potrzeb instytucji i jej klientów. Wśród naszych pracowników znajdują się osoby związane z kulturą pasją, studiujące kierunki kulturoznawcze i pokrewne.
Nasi pracownicy mówią w językach obcych, również mniej popularnych, takich jak francuski, rosyjski czy wietnamski. Dzięki otwartości i odpowiedniemu przeszkoleniu potrafią pracować z osobami z dysfunkcjami. Posiadają szkolenia z obsługi publiczności z niepełnosprawnościami ruchowymi, wzroku i słuchu prowadzone przez m. in. Fundację Kultury Bez Barier , jak również z Polskiego Języka Migowego.
Uczestniczą w szkoleniach zewnętrznych m.in. ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) organizowanych przez Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Realizowane przez pracowników szkolenia podkreślają rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacniają postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających, a także pozwalają ćwiczyć skuteczną komunikację

